Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Érvényes: 2017. június 1-től

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Csiriboo Webáruházunknak figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza. Jelen dokumentum nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

A Csiriboo webshop (továbbiakban Szolgáltató) kötelezőnek ismeri el a szervezet Etikai kódexét. Az Etikai kódex elérhető ezen a linken: Etikai kódex

 

Szerződés nyelve: Magyar

 

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.csiriboo.hu oldal általános szerződési feltételeit,  továbbá adatkezelési elveit és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

Üzemeltető:

Cégnév: Jaksi Renáta Egyéni Vállalkozó

Székhely: 2146 Mogyoród, Szabadság út 25.

Telephely, ügyfélszolgálat: 2146 Mogyoród, Szabadság út 25.

 

Kereskedelmi nyilvátartásba vevő hatóság: Mogyoródi Önkrományzati Hivatal

Nyilvántartási szám: 13/2017

Vállalkozói nyilvántartási szám: 50818125

Kereskedő stataisztikai száma:67826636-4791-231-13

Adószám: 67826636-2-33

 

Képviselő neve: Jaksi Renáta

Telefonszám: +36308536728

Email: info@csiriboo.hu

Honlap: www.csiriboo.hu

Bank: Centrál Takarék Szövetkezet

Bankszámlaszám: 66000059-16000298-00000000

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-139536/2018

 

Megvásárolható termékek, szolgálatatások köre

A www.csiriboo.hu webáruház kizárólag új gyermekruhákat kínál vásárlói számára.

A megjelenített termékeket kizárólag online, a www.csiriboo.hu webáruházon keresztül lehet megvásárolni.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak: lány és fiú ruházat

 

A termékek árai forintban értendők.  

 

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

Regisztráció

A Honlapon lehetőség van regisztrációval történő, illetve regisztráció nélküli vásárlásra is.

 

A  „Regisztráció” menüpontra kattintást követően megjelenő felületen (a továbbiakban: regisztrációs felület) látható adatlap értelemszerű kitöltése szükséges mindehhez.

 

A regisztráció sikeréről a renszer e-mailben tájékoztatja Önt valamint egy aktiváló linket küld, mely a regisztráció megerősítésére szolgál.

A regisztrációval minden vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

A felhasználói fiók hozzáférési adatainak (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Ön a felelős, ezért amennyiben tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni csiriboo.hu-t.

 

A regisztrációját bármikor jogosult törölni az info@csiriboo.hu  e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni az Ön regisztrációjának törléséről. Törlés esetén a felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem eredményezi a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

 

Rendelés menete

1. Amennyiben regisztrációval kíván vásárolni, regisztráljon, illetve jelentkezzen be.

 

2. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.

 

3. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vissza a termékekhez” gombot.

 

4. "Pénztár" gombra kattintva lehetősége van arra, hogy ellenőrizze a kosár tartalmát, a "törlés" ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát.

 

5. A „megrendelés” gombra kattintva, szállítási majd ezt követően a fizetési mód kiválasztására nyílik lehetősége.

 

6. A „Rendelés feladása” menüponton belül érvényesítheti kuponjait, a kupon kódjának megadásával illetve hűségpontjait is felhasználhatja a vásárláshoz. Ugyanezen menüponton belül még egyszer megtekintheti rendelésének minden adatát. Ha hibát vesz észre a rendelésben (például rossz méretet adott meg) és még nem küldte azt el részünkre, addig bármikor módosítani tudja azt a következőképpen:

  • amennyiben a termékekkel kapcsolatban szeretne javítani vagy módosítani, akkor a kosárban a termékhez kapcsolódó törlés gomb kattintásával tudja a kosárból kivenni az adott terméket és helyette a megfelelő méretűre cserélni.

  • amennyiben a rendelési adatoknál (szállítási vagy számlázási adatok) szeretne módosítani vagy hibát javítani, akkor kérjük a fejlécben található Saját adatok linkre kattintva módosítsa a megfelelő adatokat.

 

  • amennyiben az adatok javítása valamely okból nem járt sikerrel, kérjük az Ügyfélszolgálattal vegye fel a kapcsolatot.

Amennyiben rendelését már elküldte és a visszaigazoló e-mailben vesz észre hibát rendelésével kapcsolatba, kérjük azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot a fent megtalálható elérhetőségek valamelyikén, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

 

6. Ha mindent rendben talált, akkor "Rendelés jóváhagyása" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, illetve megjegyzést is fűzhet a megrendelésével kapcsolatosan.

 

7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően 48 órán belül visszaigazolást kap.

Az email-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. Az e-mail-ben történő visszaigazolás automatikusan megtörténik a megrendelés rögzítését követően.

 

Rendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 és 16 óra között.

 

A megrendelés megérkezését legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk az Ön részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a rendelés, illetve regisztráció során megadott adatokat, a rendelési adatokat, rendelés beérkezésének dátumát, a megrendelt termék adatait, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit és az Ön által választott szállítási és fizetési módot.

 

A megrendelés visszaigazolását tartalmazó e-mail végleges elfogadó nyilatkozatnak is minősül és távollevők között kötött szerződés létrejöttét eredményezi.

Amennyiben ez az e-mail 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a vonatkozó jogszabály alapján (ld: az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 6. § (2) bek.), szerződési kötelezettsége a továbbiakban nem áll fent vagyis Ön mentesül a vásárlás kötelezettsége alól, nem köteles megvásárolni a terméket.

 

Fizetés módja

A megrendelt terméket a következő módokon fizetheti ki:

 

Fizetés utánvétellel a futárnak: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy Ön a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.

 

Banki átutalással: Ebben az esetben Ön a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg Jaksi Renáta ev 66000059-16000298-00000000 számú bankszámlára banki átutalás útján. Előre utalás esetén Ön a megrendelt termékek átvételére, kiszállítására csak az átutalás jóváírását követően jogosult.

 

Bankszámlára történő befizetéssel: bankszámlára történő fizetés választása esetén Önnek nem kell mást tennie, mint hogy Jaksi Renáta ev 66000059-16000298-00000000

számú bankszámlájára befizeti megrendelésének végösszegét.

 

BARION fizetési lehetőséggel (online bankkártyás fizetés válik elérhetővé).

A fizetendő végösszeg a megrendelés -visszaigazoló levelében megtalálható, illetve bejelentkezés esetén a "saját adatok" menüpontban is elérhető.

 

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben sérült a termék, kérjük, ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Szállítási határidő

A webáruházban található termékek mindegyike raktárunkban van, így a megrendelés beérkezését követően a termékeket azonnal csomagoljuk, a megrendelést összekészítjük.

 

Általános teljesítési határidő:

 

- utánvételes és bankkártyás fizetés esetén a megrendelés leadásától számított 72 óra (3 munkanap)

 

- banki átutalás illetve bankszámlára történő befizetés esetén a pénz beérkezését követő 72 óra (3 munkanap)

 

Szállítás módja

GLS Futárszolgálattal történő kiszállítás: A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

 

Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük. Amennyiben futárszolgálattal történő kiszállítást választotta, akkor a csomag, futárszolgálatnak történő átadásáról emailben értesítjük Önt. Ez esetben az értesítést követő napon kerül sor az Ön által megadott címre a kiszállítás.

 

 

Szállítás díja

A házhozszállítás minden esetben GLS futárszolgálattal. történik.

 

A szállítási díj a megrendelés értékének függvénye. A szállítás díját a rendszer automatikusan hozzáadja megrendelésnek értékéhez.

 

Szállítási díj 20.000 Ft felett minden esetben ingyenes. 20.000 Ft alatt a szállítási módoktól függően az alábbiak szerint alakul:

 

GLS Futárszolgálat elöreutalás, bankszámlára való befizetés esetén: 1190 Ft

 

GLS futárszolgálat utánvét esetén: 1190 Ft

 

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, vagyis visszaküldheti a megrendelt terméket. Ez elállási nyilatkozatot IDE KATTINTVA található meg!

 

 

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni kíván elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben, írásban, vagy telefonon.

 

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Ön az erre irányuló nyilatkozatát 14 munkanapon belül (akár a 14. munkanapon) elküldi részünkre.

 

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzés időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel nyilatkozatát, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

 

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. A termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül Szolgálatató az Ön által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.  

 

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Önt terhelik, tehát a termék Szolgáltató  ügyfélszolgálati címére (2146 Mogyoród, Szabadság út 25.) történő visszaküldésének költségét Önnek kell kifizetnie, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terheli.  A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

 

Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését a Szolgálatató követelheti Öntől!

 

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

 

Nem gyakorolhatja elállási jogát:

 

- olyan termék esetében, amely az Ön személyéhez kötött, illetve amelyet az Ön utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza

 

PANASZÜGYINTÉZÉS

 

Panaszügyintézés helye

Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

 

Levelezési cím: Jaksi Renáta (2146 Mogyoród, Szabadság út 25.)

Telefonszám: +3630 8536728

E-mail: info@csiriboo.hu

 

Panaszügyintézés módja

A Szolgáltató termékeivel vagy tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás az előző pontban megjelölt elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 72 órán belül - melybe az ezen ÁSZF szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít be - érdemben válaszol a vásárló kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.

 

Panaszügyintézés módja, ideje

A Szolgáltató a rendeléssel vagy tevékenységével összefüggő panaszokat hétköznapokon 08:00 – 16:00 óráig fogadja.

 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára:

 

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál,

 

  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése;

 

  • Bírósági eljárás kezdeményezése.

 

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

 

Szavatosság

Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság az eladó, vagyis a Szolgáltató hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és a Szolgáltató által meghatározott tulajdonságoknak. A vásárló a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A kiszállított termékekkel kapcsolatos  minőségi reklamációkat, kifogásokat a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a Szolgáltatóval  közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi az Ön jogainak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a Szolgáltató. részére.

 

Hibás teljesítés esetén Ön

a) elsősorban – választása szerint – elállhat a szerződéstól.

 

Adatkezelés

 A webáruház adatvédelmi és adatkezelési szabályzata a főoldalról továbbá a következő linken keresztül érhető el: Adatvédelem

 

Egyéb rendelkezések

A Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató. nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

 

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Az oldal bármely használója pedig teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért és jogsértés gyanúja esetén teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

 

Bármely felhasználó által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató  jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

 

Azonban amennyiben a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, kérjük azt haladéktalanul jelezze felénk és ha  a Szolgáltató. jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

 

 

Szerzői jogok

A Honlap szerzői jogvédelem alatt áll. Jaksi Renáta ev. a szerzői jogi jogosultja a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

 

A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek merevlemezre ssd-re, usb-re, sd kártyára mentése vagy kinyomtatása saját felhasználás céljából engedélyezett.

 

A saját felhasználáson túli felhasználás – pl. adatbázisban történő tárolására, továbbadás, közzé vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges

Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.

Online vitarendezésre vonatkozó információk az ODR (Online Dispute Resolution Regulation) 14. cikkelyének 1. paragrafusa szerint:

Az Európai Bizottság lehetőséget biztosít a vásárlók számára, hogy az online vitarendezést egyik platformjukon rendezzék, az ODR (Online Dispute Resolution Regulation) 14. cikkelyének 1. paragrafusa szerint. A platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr) olyan oldalként szolgál, ahol az ügyfelek peren kívül megegyezésre juthatnak az online vásárlásokkal és szolgáltatási szerződésekkel kapcsolatban felmerülő vitás kérdésekben.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Vagy Reset password